Jak nastavit v Zello výchozí kanál nebo kontakt
Představte si situaci, kdy převážně mluvíte na jednom kanále nebo s jednou osobou a občas potřebujete přepnout na jiný kanál nebo kontakt. V tomto případě se vám hodí nastavit si výchozí kanál nebo kontakt, protože vám to umožňuje přeskočit krok výběru kontaktu nebo kanálu po každém spojení. Užitečné to může být i v případech použití externích mikrofonů a GDR vysílaček bez obrazovky.
Přiřazení výchozího kanálu nebo kontaktu má následující dopad na chování aplikace:
- Po spuštění aplikace Zello automaticky otevře obrazovku hovoru pro výchozí kanál nebo kontakt
- Při použití hardwarového tlačítka PTT budete vysílat na výchozí kanál až po 20 sekundách nečinnosti s ostatními uživateli
- Stále můžete mluvit s kýmkoli a jakýmkoli kanálem ve vašem seznamu, ale po 20 sekundách nečinnosti se aplikace přepne zpět na výchozí kanál
- Když se aplikace přepne zpět na výchozí kanál přehraje se speciální zvukové upozornění
Výchozí kanál nebo kontakt má ikonu „špendlíku“ a zobrazuje se v horní části seznamu.
Jak nastavit výchozí kanál (kontakt) z aplikace
Z rozbalovací nabídky na příslušné obrazovce kanálu nebo kontaktu vyberte možnost „Set as default“. Výchozí kanál nebo kontakt můžete odebrat stejným způsobem, jakým byl přidán, jen se akce v nabídce změní na „Clear default“.
Na videu ukázce níže vidět jak se chová aplikace Zello v případě nastavení výchozího kanálu (video je zrychleno)